lørdag 29. mars 2014

Papirklipp med sol og bjørkesprett

Lukka er kort!
Og lukkeleg er dei som ventar på noko godt som skal kome, våren, bjørka som sprett, små liv som skal til å starte, rolegare dagar på jobben, å bli frisk igjen, sol, snø, mat når ein er svolten, ein klem når ein er sliten.
Eg synes ein skulle sende fleire kort. Berre jul er ikkje nok, ein burde sende kort til mange stunder, og heise flagget ved utvalde høve. Hadde det berre vore rikeleg med tid til å lage korta...

Papirsklip (Kim Larsen)
Når nu min verden bliver kold og forlat
finner jeg trøst i min kæreste skat
Klipper motiver med drømme og sags
Papirsilhuetter av den fineste slags

Her er et av min far og min mor
de som gav mig til denne jord
kærlige kys og en duft av jasmin
alltid solskin du sødeste min

Livet er langt
lykken er kort
salig er den der tør give den bort
Hm-m-m-hm-hm-hm-hm-m-hm-m-m

Fugleungen er glad i forming. Ho er ein meister til å male viltre og raske bilete, og lime ulike ting effektivt fast til andre ting. Sjølve klippinga er litt vanskeleg å få fingrane med på, men det hastar ikkje. Det ville vere slik ein kort veg fram til der veldig mange ting blir klipte i småbitar, om ho verkeleg fekk dreisen på den teknikken.
Men å velge fargar og lage kort, det var artig for to små fuglar. Fugleungen laga eit solkort, og ho har lyst til å sende det til seg sjølv, trass mange framlegg om alternative mottakarar. Det er fint å vere nøgd med det ein har laga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar